Automatisk scanner til GDPR med Nocable Scan
Scan dine dokumenter og behandl dem automatisk
Scanner der automatisk sorterer GDPR-oplysninger
Nocable Scan er den ultimative scannerløsning for dig, der skal følge de nye GDPR-og regnskabslove, hvor data skal opbevares digitalt. Softwaren eller scanneren er en datascanner til GDPR, der automatisk sorterer de scannede dokumenter efter f.eks. CPR-nummer eller andre tekster, som findes i det scannede materiale.
Du slipper for tid og besvær med at sortere dokumenterne manuelt, overholder GDPR-loven og kan tage en kop kaffe, mens skanneren laver arbejdet automatisk.
Få styr på dine fysiske dokumenter ved hjælp af en scanner der automatisk sorterer GDPR
Det scannede materiale gemmes i en filstruktur efter jeres ønske.
En datascanner til GDPR fås både i en
- On-premise-opsætning inkl. softwareløsning
- Cloudløsning (i skyen)
Dvs. at ved anskaffelsen af GDPR- og datascanneren kan du vælge mellem en stationær scanner, der står fysisk på kontoret (on-premise-opsætning) inkl. scannings-software via din tilkøbt eller din egen server, og en løsning i skyen, som du kan bruge på din computer via internettet.
Det er dit behov, der afgør, hvilken GDPR- og datascanner du bør have.
Man kan både indscanne dokumenter eller oploade dokumenter til GDPR- og datascanneren, hvorefter scanneren sorterer oplysninger i dokumenterne og udfra dine ønsker behandler dataene.
Nocable Scan kan bl.a.
- Sortere dokumenter ud fra fx navn, CPR-nummer, kommune osv.
- Fjerne eller markere personfølsomme oplysninger med sort, så ikke alle medarbejdere kan se disse oplysninger.
- Scanne via OCR (tekstgenkendelse), som gør det nemt at søge i dokumenterne på serveren.
- Oprette mapper der scannes dokumenter ind i med konkret defineret mappenavn baseret på de data, som står på dokumenterne.
- Oprette filer med korrekte navne, defineret ud fra (igen) hvad der læses på dokumenterne, så dette ikke skal gøres manuelt bagefter.
- Oprette filer med korrekte navne, defineret ud fra (igen) hvad der læses på dokumenterne, så dette ikke skal gøres manuelt bagefter.
GDPR- og datascanneren kan bruges til
- I virksomheder til datascanning af personalearkiv, kundeoplysninger, dokumentblade til produkter
- I skoler til scanning af elevers oplysninger og dukomentation på elever og medarbejdere
- Alle virksomheder og skoler der modtages større mængder dokumenter med oplysninger der enten skal sorteres eller eller har behov for slette GDPR-oplysninger.
Priser for Scanneren til GDPR
Onpremise GDPR-Scanner-Pakke inkl. software:
Priser fra:- Pris med Scanner/Server*/Software og installation
- * Server kan fravælges ved denne GDPR-scanningsløsning
Cloud GDPR-scanner-Pakke:
Engansbeløb fra- Installation og opsætning af Scanner til cloud (engangs beløb)
- 100GB
Nextcloud
Priser fra pr. månedAlle priser er plus moms.
For bestilling kontakt os gerne eller udfyld venligst formular, så vender vi tilbage snarest muligt– med venlig hilsen Nocable.dk