Nocable - Servicepakken

NSP-pakken

Produktet til dig som gerne vil have:

Tryghed – support – overblik over licenser og eller forbrug

I servicepakken samler vi de vigtigste produkter til din PC, så du kan få en problemfri computer – hver dag. 

Servicepakken henvender sig til små virksomheder eller iværksættere, som hellere vil bruge tiden på deres eget produkt
end på IT.

Hver måned har du 1 times hjælp via remotesupport
og altid fri telefonsupport.

Hvad får I ud af det?

Nocable servicepakken giver flere fordele:

  • Samling af alle basislicenser et sted
  • Support til jeres brugere – også et sted
  • Overblik over udgifter til licenser og support
  • Månedlig rapportering over forbrug etc.
  • Nem udvidelse eller fjernelse af licenser
  • Besparelse ved ekstra supporttimer på 24 %
  • GPDR bliver nemmere at opfylde

 

Hvad indeholder pakken?

Nocable servicepakken indeholder følgende:

  • Office 365 Business Premium licens med Outlook, Word, Excel, Powerpoint, 1TB Onedrive plads samt mail på Office365
  • Datto Backup for Office 365 med mail og Onedrive
  • Datto RMM remote management med analyse af, hvad der sker med CPU, hukommelse etc.
  • Panda Antivirus adaptive response inkl. data kontrol, som er med til at sikre GPDR i din virksomhed
  • 1 time remote support pr. licenseret bruger indenfor en måned
  • Rapport hver måned med statistik over forbrug, anti-virus hændelser, backupfejl og forbrugt support
  • Musemåtte med kontaktdata som velkomst

Hvad dækker Servicepakken?

Servicepakken dækker det udstyr, som brugeren har ved indgåelse af aftalen. Licenser må ikke flyttes fra de installerede Pc’er.
Servicepakken kan installeres på stationære eller bærbare Pc’er.

For remotesupport kræves der, at brugeren sidder på en fungerende internetlinje, hvad enten det er trådløst, kabel eller via et mobilt hotspot.
Servicepakken tegnes normalt for 3 år.

Læg mærke til, at servicepakken ikke er en garanti for det fysiske hardware.

 

Hvad kommer der til udover?

Med en servicepakke er du sikret godt i dagligdagen.
Der kan opstå ting som gør, at vi skal onsite og rette fejl. Dette er ikke inkluderet i det månedlige gebyr.

Dette kan være en af følgende ting:

  • Netværk eller internet nedbrud internt
  • Harddisknedbrud eller andre fysiske defekter på den enkelte PC
  • Installation af nyt software, som ikke kan gøres via remote
  • Opsætning af nyt udstyr, f.eks. printere eller scannere

Hvad koster det?

Servicepakken koster 549 kr. om måneden pr. bruger.

For kunder med mere end 20 brugere koster servicepakken 499 kr. pr. bruger.
Servicepakkekunder faktureres et onsite besøg med 725 kr. i timen. (Vejledende Pris er 950 kr.)

Kørsel faktureres med 480 kr.
NSP kan opsiges med 3 måneders varsel.

Alle priser ex. moms.

Hvordan kommer du i gang?

Giv et kald på 2237 5474. Så tager vi et uforpligtende møde, hvor vi kan finde ud af, hvordan vi kan hjælpe jer. Eller send en mail på rlw@nocable.dk.

Kontakt os

Kontakt os gerne.
Vi giver kagen til kaffen

Åstrupvej 10, 1.sal
9800 Hjørring
Danmark

+45 22 37 54 74

info@nocable.dk

Send os en mail